Programy lojalnościowe

Dziś marketing internetowy to nie tylko wysyłanie wkurzających maili czy wyświetlanie się wszędobylskich reklam pod postacią banerów i wyskakujących okienek. Często duże firmy oferują swoim potencjalnym i stałym klientom różne programy lojalnościowe w których to za darmo dostajemy rabaty czy bonusy za zarejestrowanie się lub polecenie usługi swoim znajomym. Czasem marketing internetowy poszerza swoją działalność na współprace dwóch firm które działają w dwóch innych branżach. Zadaniem jednej firmy jest przekierowanie swoich klientów do drugiej i na odwrót. Konkurencja w tym przypadku jest żadna, bo te dwie firmy działają na dwóch innych rynkach. Oczywiście takich współprac nie jest zbyt dużo, gdyż każdy pragnie jak największej ilości klientów tylko i wyłącznie dla siebie. Dziś jak widać marketing internetowy działa w sposób bardzo agresywny i nie każdego stać na utrzymanie się na rynku reklamy z innymi firmami. Jeśli sami planujemy stworzyć własną kampanie, musimy poświecić temu bardzo dużo czasu i zasobów finansowych.

Comments are closed.