Mail marketing

Chyba każdy z nas kto posiada swój własny adres mailowy, narzekał nie raz na spam który zaśmiecał jego skrzynkę odbiorczą. Zazwyczaj są to reklamy rożnych produktów oraz ich firm. Dziś większość osób od razu takie maile kasuje i nawet nie ma zamiaru ich przeglądać, takie działanie jest zrozumiałe, gdyż człowiek nie lubi gdy narzuca mu się jakieś zdanie na siłę. Marketing internetowy nie do końca to rozumie i firmy marketingowe non stop wysyłają listy z reklamówkami. W przypadku listów najważniejszy jest tytuł, gdyż to on ma przyciągnąć oko klienta, jeśli marketing internetowy jest poprawny wtedy co druga osoba powinna otwierać takie maile reklamowe. Skuteczność otwieranych listów nie da się policzyć, jednak najlepsze firmy potrafią chwalić się rożnymi danymi, to wszystko to nie prawda, bo firma odpowiedzialna za marketing internetowy nie jest w stanie ingerować w naszą prywatną skrzynkę odbiorczą. Nawet jeśli by mogła to takie zachowanie jest zupełnie nie zgodne z prawem polskim na temat wolności obywatelskiej.

Comments are closed.